Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivostiObsah balení:64 herních karet s úlohamihrací plocha4 dřevění králíci (ve 4 barvách) 80 žetonůnávod
Určeno pro |
kluka |
Věk |
od 6 let |
Typ hračky |
hry |
Délka |
15 - 30 min |
Počet hráčů |
1 - 4 |
Rozvíjí |
logiku |